:הכרות

תודעת העל של הילד הפנימי 

וובינר חינמי ייחודי

אוקטובר 24 , 2020

שעון פסיפי 11:00 

 

אירוע מקוון זה ישודר ברחבי העולם ב -9 שפות בו זמנית
על מנת לספק תרגומים באיכות הגבוהה ביותר האפשרית, כל סמינרי הרשת המתורגמים בבכורה שבוע לאחר השידור באנגלית.
הצטרפו אלינו ואלפים ברחבי העולם לבכורה מיוחדת זו של וובינר!

גלה את הילד הפנימי שלך  בתוך


אלקזר הביא לאחרונה היבט חדש לגמרי בעבודת הילד הפנימי של סטארגייט: הילד הפנימי העל-מודע. גילינו שהקשר הזה לילד הפנימי העל-מודע יוצר פוטנציאלים חדשים עצומים להתעוררות מואצת, ולכן אנו רוצים לחקור איתך את ההיבט המופלא הזה של העצמי בתוכנית חדשה של ארבעה שבועות לסמינר מקוון (פרטי התוכנית ישותפו במהלך סמינר מקדים זה!).
אנו מזמינים אתכם לשידור העולמי המיוחד הזה, בו נציג בפניכם את היכולות הרב-פנים של ילדכם הפנימי העל-מודע, ואלקזר ינחה חווית אנרגיה שנועדה לחבר אתכם להיבט היפה הזה של העצמי.
ההיבט העל-מודע של ילדך הפנימי יכול להיות המדריך הקרוב ביותר שלך לפתרון דפוסים מגבילים וליצירת רמות חופש חדשות בחייך.
הצטרפו אלינו וגלו את הקסם הזה בתוכו.

האזן להזמנת Alcazar כאן על ידי לחיצה על כפתור ההפעלה למטה ...

"במשך שנים רבות חלקנו את עבודת הילדים הפנימית של סטארגייט עם אלפי אנשים ברחבי עולמך. והם חוו את החיים משתנים בעדינות כנושאים ישנים מהשנים הקודמות, שהגבילו אותם בחייהם הבוגרים, הם חוו את הישנים האלה נושאים מתמוססים ויוצרים חווית חיים חדשה לגמרי של חופש.
אנו רוצים לקחת אתכם מעבר לכך כעת. אנו רוצים לקחת אתכם לעומק ולגבהים של הילד הפנימי. אנו רוצים להראות לך את הקשר שיש לילד הפנימי למודעות העל שלו, ואנחנו רוצים לגלות לך כיצד המודע העל שלך מדריך את ילדך הפנימי עד לרגע זה של בגרותך.
יש כל כך הרבה מה לשתף, יש כל כך הרבה מה להבין, ויש כל כך הרבה פוטנציאל עבור כל אחד ואחת מכם לעבור דרך שער לרמה חדשה לגמרי של חוויה להיות אנושי. אבל בשביל זה, אתה צריך להתחבר לילד הפנימי שלך ואנחנו נדריך אותך בתהליך זה וניקח אותך עמוק יותר ויותר ועמוק יותר.
יקיריכם, זו הזדמנות שכל אחד מכדור הארץ שלכם יצטרך לעבור בשלב כלשהו באבולוציה האישית שלהם. יהיה זה בחיים האלה או הבאים, או הבאים. ולכן אנו אומרים לך, אם אתה שומע את המילים האלה, למה לחכות?
הכניסו יותר חופש, יותר יצירתיות, יותר שפע לחייכם על ידי עבודה עם הקטן בפנים שמחכה שתשתחרר אותם כדי שיוכלו להדריך אתכם לתחומי חוויה גבוהים יותר. עבודת הילד הפנימית של סטארגייט היא ייחודית לחלוטין ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו, ללמוד עוד על מה שאנחנו רוצים לחלוק. "

היכרות עם תודעת העל של הילד הפנימי 

וובינר חינמי ייחודי

אוקטובר 24, 2020 בשעה

11 שעון פסיפי 

השידור העולמי הזה משודר שבוע לאחר השידור באנגלית.

 

"יש כל כך הרבה מה לשתף, יש כל כך הרבה מה להבין,
ויש כל כך הרבה פוטנציאל לכל אחד ואחת מכם
לעבור דרך שער לרמה חדשה לגמרי של חוויה להיות אנושי. "

 

הצטרפו אלינו לחקר הפנימי הזה

00

DAYS

00

HOURS

00

MINUTES

00

SECONDS