מקומות לינה בפורטורוז

ישנם תעריפים מיוחדים למשתתפי הסטארגייט במתחם מלונות ברנרדין, הכוללים את הגראנד הוטל ברנרדין (5 כוכבים), את מלון היסטריון המשופץ (4 כוכבים) ואת וויל פארק (3 כוכבים).

 
 חשוב:  הקישורים להזמנת המלונות במחירים המיוחדים למשתתפי הכינוס העולמי של הסטארגייט בסלובניה תקפים לתאריכים 27 באפריל עד ה- 7 במאי.
אם תרצו להזמין חדר מחוץ למסגרת זמנים אלו, אנא צרו קשר עם שירות ההזמנות ב- [email protected]
 

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק הפרטית לתקשורת עם משתתפים אחרים!

אם תרצו למצוא מישהו לחלוק עמו שכירת רכבנסיעה או לינהאנא הצטרפו לקבוצת הפייסבוק הפרטית שהקמנו למטרה זו (לחצו על הקישור מטהואז לחצו על "Join Group"והעלו פוסט המכיל את כל המידע הרלוונטיוודאו כי עברתם על פוסטים שהעלו אנשים אחרים 

https://www.facebook.com/groups/sloveniaglobalstargate/

 

גראנד הוטל ברנרדין 5

המקום בו ייערך הכינוס

מלון גראנד הוטל ברנרדין היוקרתי ממוקם על חוף הים, בין פורטורוז לפיראן, ומציע מרכז בריאות 'ספא גן-עדן' עם סאונות ועיסויים וכן בריכה מקורה עם מי-ים מחוממים. לכל חדרי המלון מרפסות הצופות לים.

מיקום

אתר נופש סנט ברנרדין

גראנד הוטל ברנרדין

אובלה 2, 6320, פורטורוז

טלפון: +386 5 695 1000

קואורדינטות GPS:

E 13° 34' 9”   N 45° 31' 1”

המחירים לחדר ליום, כולל ארוחות בוקר וערב

 
לחצו כאן למחירים מיוחדים

הוטל היסטריון 4

במרחק 5 דקות הליכה לסדנא

מלון היסטריון עבר שיפוץ ממש לאחרונה, עם חדרים חדשים לחלוטין. המלון ממוקם במבנה כנסיית סנט ברנרדין לשעבר. חדריו מרוהטים בנוחות עם מרפסות הצופות לים או ללגונה. למלון גישה ישירה לבריכות המקורות של פארק המים לגונה ולמרכז הבריאות, הכולל סאונות, מגוון עיסויים וטיפולי יופי.

מיקום

אתר נופש סנט ברנרדין

הוטל היסטריון

אובלה 2, 6320 פורטורוז

קואורינטות GPS:

E 13° 34' 20"   N 45° 30' 51"

Google Map

לחצו כאן למחירים מיוחדים

הוטל וויל פארק 3

במרחק 5 דקות הליכה לסדנא

הוטל וויל פארק, המכיל 4 ווילות, ממוקם באתר מלון היסטריון, במרחק צעדים ספורים מהים. הוא מציע חוף פרטי, בריכה חיצונית וגישה לבריכות המקורות של מלון היסטריון. החדרים של הוטל וויל פארק בנויים סביב ההריסות של מגדל הפעמון של כנסיית סנט ברנרדין, לחלקם יש מרפסת.

מיקום

אתר נופש סנט ברנרדין

הוטל וויל פארק

אובלה 2, 6320 פרוטורוז

קואורדינטות GPS:

E 13° 34' 26" N 45° 30' 55"
לחצו כאן למחירים מיוחדים

דירות, חדרים פרטיים, בתים

דירות

בפורטורוז ישנו מגוון ספקים לבחירתכם לחדרים פרטיים, דירות ובתי קייט. רובם בקטגוריה של שניים או שלושה כוכבים ומציעים לינה במחירים נוחים יחסית.

לחצו כאן למידע נוסף

דירות, חדרים, בתים ב- Airbnb

מצאו בתים פרטיים, דירות או חדרים בפורטורוז סלובניה בפלטפורמת Airbnb. בחרו את התאריכים, מספר האורחים, וראו אם משהו מתאים לכם.

לחצו כאן למידע נוסף

בתי-ים צפים ***

בתי-ים צפים עוצבו לחוויית חופשה ייחודית, כיוון שהם משלבים יוקרה ורווחה של דירות נופש יחד עם התחושה של המצאות על יכטה יוקרתית.

בתי-הים הצפים של Marina Lux ממוקמים במרינה של פורטורוז, סמוך לאי, קשורים למשטח הצף, כך שהגישה אליהם אפשרית מהאדמה ומהים (בסירה). החניה היא בסמיכות לדלת הכניסה, כאשר על האי ישנו חוף, מגרש משחקים לילדים, בר, מגרשי כדור-יד ועוד.

לחצו כאן למידע נוסף

Glamping ***Ecobnb

מאהל מרוהט יוקרתי הממוקם בסביבה טבעית של עצי אלון. מקום אידאלי לחיבור מחדש עם השפע שבטבע, נופים מדהימים, אויר צלול ולילות שקטים. פרטיות במרחק 10 דקות מהחוף האדריאטי.

לחצו כאן למידע נוסף

אם עדיין לא מצאתם את מקום הלינה המתאים לשהותכם בפורטורוז

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.